Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς: την εργατική τάξη, τους εκπαιδευτικούς, τους συνδικαλιστές, την πολιτική και πνευματική ηγεσία της χώρας, τα ΜΜΕ.

ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ                                       Φθινόπωρο, 2012
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Πληροφ. Ντούσας Δημήτρης
Τηλ. 210 9421100/6976026625

ΘΕΜΑ: «Η Αντιρατσιστική Πολιτική των Σύγχρονων Δουλεμπόρων και η “Εκπαίδευση Αλλοδαπών Μαθητών”»
 Τ’  Αποτελέσματα των Βουλευτικών Εκλογών
Σύμφωνα με τα εκλογικά αποτελέσματα της 6ης Μάη 2012, τα κόμματα που τάχθηκαν ενάντια στην εισαγωγή ξένων εργατών και πλανόδιων παρεμπόρων, καθώς και στην παραμονή  όλων των υπολοίπων, λούμπεν ή μη στοιχείων, συγκέντρωσαν ποσοστό που ξεπέρασε το 65%. Την ίδια στιγμή, την χιτλερική Ακροδεξιά την ψήφισε το 7% του ελληνικού λαού.
Τι Αποκαλύπτουν οι Έρευνες
Σύμφωνα με πλήθος ερευνών, το 89% των Ελλήνων θεωρούν τον τεράστιο αριθμό ξένων στη χώρα μας ως «εθνική και κοινωνική απειλή» (Βλ. Ντούσας Δημήτρης, «Μαρξισμός και Σύγχρονη Μετανάστευση – Η μαρξιστική απάντηση στην πολιτική εισαγωγής εργατών, την ακροδεξιά απειλή και τον πόλεμο», Β’ έκδοση 2011). Ενώ απ’ τη τελευταία έρευνα της ICAP, προκύπτει ότι: α) Το 68% των Ελλήνων πιστεύουν πως «θα ήταν καλύτερα να μην έρχονται οικονομικοί μετανάστες στην Ελλάδα» (Βλ. εφημ. «Αυγή», 12/6/2012), όταν το αντίστοιχο ποσοστό το 2011 ήταν στο 59%, και β) Το 65% των Ελλήνων πολιτών «είναι διατεθειμένο να υποστηρίξει την πατρίδα», όταν το αντίστοιχο ποσοστό πέρσι ήταν 41%.
Από τ’ αποτελέσματα των εκλογών κι απ’ τις έρευνες, προκύπτει ότι η βούληση του ελληνικού λαού είναι ενάντια στην πολιτική διεθνούς μεταφοράς εργατών, εμποροσκλάβων και λούμπεν στοιχείων, την οποία προωθούν και υποστηρίζουν τόσο το διεθνές χρηματιστικό κεφάλαιο της Ε.Ε. και των ΕΠΑ, όσο και η άρχουσα τάξη της χώρας. Να θυμηθούμε πως σύμφωνα με τον Λένιν: «Τα σύνορα καθορίζονται από τη θέληση του πληθυσμού» (Βλ. Λένιν, «Λόγος για το Εθνικό Ζήτημα», 29 Απριλίου 1917, τ. 31 των Απάντων, εκδ. «Σύγχρονη Εποχή»).

Το Κείμενο Συμφωνίας των 3 Κομμάτων της Κυβέρνησης
Η Πράξη: «Εκπαίδευση αλλοδαπών …μαθητών», την οποία υλοποιεί το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, απ’ τις 3 Σεπτέμβρη 2010 και εντάσσεται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας: «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» - και την οποία θα δούμε πιο αναλυτικά σε επόμενη παράγραφο – έρχεται σ’ άμεση σύγκρουση και αντίφαση τόσο με την εκφρασμένη θέληση του ελληνικού λαού, και ιδιαίτερα της εργατικής τάξης, των ανέργων, των νεολαίων και των μικροαστών, όσο και με το κείμενο Συμφωνίας των πολιτικών αρχηγών και των κομμάτων τους, που συγκροτούν ή στηρίζουν τη σημερινή κυβέρνηση.
Στο Κείμενο της Σύγκλισης, στο κεφάλαιο Δ2, «Για την Παράνομη Μετανάστευση και Ασφάλεια», τονίζεται:
«1. Αναβάθμιση φύλαξης των συνόρων
  2. Αναβάθμιση αρμοδιοτήτων – δικαιοδοσιών Frontex
  3. Πρωτοβουλία σε Ευρώπη , για:
Αλλαγή της Συμφωνίας Δουβλίνου ΙΙ, και
Κοινή πολιτική επαναπατρισμού
  4. Διασπορά των παράνομων μεταναστών σε κέντρα φιλοξενίας ως τον
επαναπατρισμό τους
5. Επιτάχυνση εξέτασης των αιτήσεων ασύλου (…)».

 Το Αντιρατσιστικό, Αντιξενοφοβικό και Αντεθνικό Χρηματιστικό Κεφάλαιο της ΕΕ και οι Πολιτικοί του Υπάλληλοι.

Η Ευρωπαία Επίτροπος, αρμόδια για τις Εσωτερικές υποθέσεις της ΕΕ, Σεσίλια Μάλμστρεμ, σε συνέντευξή της , δήλωσε : “Η μετανάστευση δεν αποτελεί απειλή, αλλά ευκαιρία για την Ευρώπη. Μόνο το 4% όσων έφυγαν από τη Λιβύη ήρθαν στην Ευρώπη ! Οι μετανάστες είναι απαραίτητοι αν ληφθεί υπόψη η δημογραφική εξέλιξη στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Το 2030, χωρίς νέα μετανάστευση, ο ευρωπαϊκός πληθυσμός που είναι σε ηλικία να εργαστεί θα έχει μειωθεί κατά 12%”. (Βλ. αποσπάσματα της συνέντευξής της στην εφημερίδα «Αυγή», 12 Ιούλη 2012).
Χωρίς ντροπή και χωρίς περιστροφές, οι αντιρατσιστές της πολιτικής ελίτ του ευρωπαϊκού, μονοπωλιακού, κεφαλαίου, τάσσονται και εφαρμόζουν την πολιτική της διεθνούς μεταφοράς εργατών και πλανόδιων μικρεμπόρων, για να έχουν τα εργοδοτικά αφεντικά της ΕΕ, άφθονα φθηνά και υποταγμένα ξένα εργατικά χέρια, όχι μόνο για σήμερα αλλά για πάντα!
Στην ίδια κατεύθυνση και πολιτική κινήθηκε και ένας άλλος Ευρωπαίος αντιρατσιστής, ο Χανς Γιοακίμ Φούχτελ, υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων της Γερμανίας, ο οποίος επισκεπτόμενος την Ελλάδα, δήλωσε “Υπάρχουν άριστα δομημένες σχολές μαθητείας σε περιφερειακές πόλεις της Γερμανίας, έτοιμες να προσφέρουν στους Έλληνες τις γνώσεις και την εξειδίκευση που θα τους βοηθήσουν στη συνέχεια να βρουν εύκολα θέσεις εργασίας” (Βλ. εφημ. «Ναυτεμπορική», 13 Ιούλη 2012).
Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας, αυτή τη στιγμή στην ΕΕ υπάρχουν 17,4 εκατ. άνεργοι, ποσοστό που ξεπερνά το 11%, ενώ η ανεργία των νέων φτάνει στις χώρες της Ζώνης του ευρώ το 22%. Να τονίσουμε ότι το 44% αυτών που ζητούν εργασία βρίσκεται στην ανεργία εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο (Βλ. εφημ. «Ναυτεμπορική», 12 Ιούλη 2012).

Η Δήλωση του υπουργού Εσωτερικών της Ελλάδας στο Συμβούλιο Υπουργών Εσωτερικών της ΕΕ για την Αντιμετώπιση του Φαινομένου της Παράνομης Μετανάστευσης.

Όπως τονίστηκε στο Συμβούλιο Υπουργών, που διοργανώθηκε στην Λευκωσία, «η Ελλάδα φιλόξενα παρέχει δωρεάν υπηρεσίες Υγείας, Παιδείας και Κοινωνικής Μέριμνας σε όλους, νόμιμους και παράνομους μετανάστες και στα παιδιά τους, διότι αυτό υπαγορεύεται από τις αρχές του ανθρωπισμού. Αυτή η τεράστια δαπάνη επιβαρύνει τον εθνικό προϋπολογισμό και δεν υποστηρίζεται καθόλου από ευρωπαϊκά κονδύλια παρά τη δεινή οικονομική κρίση που πλήττει τη χώρα μας. Παράλληλα στην Ελλάδα πάνω από το 12% του πληθυσμού είναι νόμιμοι ή παράνομοι μετανάστες. Όπως ανέφερε ο κ. Στυλιανίδης, το γεγονός αυτό, έχει εξαιρετικές επιπτώσεις στη ζωή, την ασφάλεια αλλά και την οικονομία, αφού οι απώλειες δημοσίων ή ιδιωτικών εσόδων από το παράνομο εμπόριο και λαθρεμπόριο που ασκούν οι μετανάστες σε βάρος της ελληνικής οικονομίας και της απασχόλησης υπολογίζονται σε 25 δισ. ευρώ» (Βλ. εφημ. «Ναυτεμπορική», 24 Ιούλη 2012).
Να συμπληρώσουμε, ότι σύμφωνα με στοιχεία της Ε.Σ.Ε.Ε., τα μη εισπραχθέντα έσοδα του κράτους από απωλεσθέντες φόρους και ΦΠΑ, απ’ το παράνομο εμπόριο, ξεπερνούν τα 8 δισ. ευρώ – ποσά που καρπούνται τα πολυεθνικά μονοπώλια που βρίσκονται πίσω απ’ τις 800.000 πλανόδιους αλλοδαπούς εμποροσκλάβους, και τα πληρώνει ο ελληνικός λαός με λιτότητα, φτώχεια, ανεργία, μνημόνια, καταστροφή του κοινωνικού κράτους,  εξαθλίωση και μαζικό εκπατρισμό.

Η Πράξη του Υπουργείου Παιδείας: «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών κατά το σχολικό έτος 2012-2013» (Αρ. Πρωτ. 49270/Γ1/02-05-2012/ΥΠ.Δ.ΒΜΘ)

Η Πράξη αυτή, με φορέα υλοποίησης το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη σε πανελλαδικό επίπεδο από τις 3 Σεπτέμβρη 2010, και εντάσσεται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του Υπ. Παιδείας «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».
«Γενικός σκοπός της Πράξης είναι η καταπολέμηση της σχολικής αποτυχίας των αλλοδαπών (…) μαθητών στο ελληνικό σχολείο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η κατά το δυνατόν ισότιμη εκπαίδευση των ομάδων αυτών με γηγενείς μαθητές, καθώς και η κοινωνική τους ένταξη». «Γηγενείς», λοιπόν, οι Έλληνες μαθητές ! Κάτι που παραπέμπει στους αυτόχθονες ινδιάνους πριν σφαχτούν απ τους εξαγόμενους αποίκους – που στην πλειονότητα τους ήταν φυλακισμένοι, εγκληματίες και τυχοδιώκτες.
Το Πρόγραμμα «συγχρηματοδοτείται απ’ την Ευρωπαϊκή Ένωση και από το Υπουργείο Παιδείας», και στο πλαίσιο του υλοποιούνται 8 «πολυεπίπεδες δράσεις»:
Δράση 1: Υποστήριξη της λειτουργίας των Τάξεων Υποδοχής.
Δράση 2: Ενίσχυση της ελληνομάθειας των αλλόγλωσσων μαθητών.
 «Για το σκοπό αυτό η Πράξη παρέχει εκπαιδευτικό που προέρχεται από το μητρώο εκπαιδευτικών της Δράσης» και όχι απ τη λίστα Αναπληρωτών….
Δράση 3: Καλλιέργεια κλίματος διαπολιτισμικής επικοινωνίας. Ανάμεσα στα άλλα, η Πράξη, «δημιουργεί ηλεκτρονικό λεξικό στις γλώσσες των αλλοδαπών μαθητών». Να σημειώσουμε ότι στην Ελλάδα, οι εθνοφυλετικές ομάδες των αλλοδαπών, προέρχονται από 150 και πάνω χώρες, που η κάθε μία έχει τη γλώσσα της ή τις γλώσσες της ….
Δράση 4: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Το Πρόγραμμα υλοποιεί επιμορφώσεις δασκάλων και στελεχών της εκπαίδευσης, σε θέματα όπως «η διαπολιτισμική παιδαγωγική» κ.ά.
Δράση 5: Ενίσχυση της μητρικής γλώσσας των μαθητών.  «Στο πλαίσιο της Δράσης 5 υλοποιείται ένα (…) Πρόγραμμα (…) για την ενίσχυση της μητρικής γλώσσας (αλβανική και ρωσική) των μαθητών της ομάδας – στόχου (…). Για τα μαθήματα της μητρικής αξιοποιούνται δίγλωσσοι εκπαιδευτικοί και διδάσκοντες των γλωσσών – στόχου». 
Με χρήματα, λοιπόν, του χρεοκοπημένου ελληνικού κράτους και των Ελλήνων ανέργων και  εργαζομένων, το Πρόγραμμα προσλαμβάνει «δίγλωσσους» και «διδάσκοντες». Έλληνες ή αλλοδαπούς; Με τι βιβλία;
Δράση 6: Προγράμματα ψυχολογικής υποστήριξης.
Χρόνια, τώρα, το εκπαιδευτικό κίνημα έβαζε ως αίτημα το διορισμό ψυχολόγων στα σχολεία. Και τώρα, ΕΕ και Υπ. Παιδείας πληρώνουν ψυχολόγους για τους αλλοδαπούς γονείς και μαθητές, καθώς και για τους εκπαιδευτικούς, που θα τους «προσφέρουν προγράμματα εκπαίδευσης σε θέματα πολυπολιτισμικότητας…»! Την ίδια στιγμή 2500 Έλληνες έχουν αυτοκτονήσει εξαιτίας τή ανεργίας ...
Δράση 7: Σύνδεση σχολείου και κοινότητας
«Η δράση αυτή αναπτύσσει δραστηριότητες που συγκροτούν μια ολοκληρωμένη παρέμβαση με στόχο την ενδυνάμωση του ρόλου των μεταναστών γονέων, την ανάπτυξη και ενίσχυση της συμμετοχής της οικογένειας στο σχολείο και της συνεργασίας της σχολικής με τη μεταναστευτική κοινότητα»
Δράση 8: Λοιπές υποστηρικτικές ενέργειες.
Η δράση αυτή «υλοποιεί επισκέψεις μαθητών σε χώρους πολιτισμού», με σκοπό  «την επίτευξη γνωστικών και συναισθηματικών στόχων και ως προς τη διαπολιτισμική διάσταση», με την «παρουσία ενός ερευνητή της Δράσης»!

«Παίζουν με τη Φωτιά !»

Αρκετοί εκπαιδευτικοί, όλων των βαθμίδων, κάτω από το βάρος των χρημάτων και της διαπολιτισμικής προπαγάνδας που εξαπέλυσε το μονοπωλιακό κεφάλαιο της ΕΕ, μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ, το 1991, υιοθέτησαν τις κοσμοπολίτικες και φιλομεταναστευτικές  θέσεις του. Χαμένοι ιδεολογικά και πολιτικά, και χωρίς καμιά επαφή με τον αυθεντικό μαρξισμό,πίστεψαν πως τα αντιρατσιστικά ιδεολογήματα της  ΕΕ και των καλοπληρωμένων απολογητών της,  είναι ο νέος διεθνισμός. Και χωρίς, πια, μαρξιστική κρίση κάναν σημαία τους τη λαθεμένη κι αντιδραστική άποψη : «Η επιστήμη για την επιστήμη!». «Η παιδαγωγική για την παιδαγωγική!». «Ο διαπολιτισμός για τον διαπολιτισμό !».  
Αλλά αυτή η άποψη, αυτή η φιλοσοφία αποτελεί πολιτική θέση, ενώ μετατρέπεται στον Δούρειο Ίππο για άλωση όλων των εργατικών, κοινωνικών κι εθνικών κατακτήσεων του ελληνικού λαού τα τελευταία 200 χρόνια – ύστερα από μια αστικοδημοκρατική, εθνικοαπελευθερωτική Επανάσταση 9 χρόνων, που στοίχισε την ζωή πάνω από 600.000 Ελλήνων επαναστατών και εκατοντάδων χιλιάδων πολιτικών προσφύγων.
Κι αυτό γιατί εξαιτίας αυτού του πολιτικού λάθους, χωρίζουν την επιστήμη, χωρίζουν την παιδαγωγική απ’ την κοινωνική και πολιτική ζωή, απ’ τους ζωντανούς ανθρώπους και την ιστορική πραγματικότητα, εξυπηρετώντας, συχνά άθελά τους, αλλότρια συμφέροντα που τους χρησιμοποιούν, χωρίς να το πάρουν, πολιτικά, συνείδηση.
Ουσιαστικά, οι καλοπληρωμένοι ή όχι  διαπολιτισμικοί ή πολιτικοί ή κρατικοί υπάλληλοι των προγραμμάτων αυτών:    
α) Συμβάλλουν στην προσέλκυση εκατομμυρίων αλλοδαπών, απ’ όλες τις χώρες του κόσμου, προς την Ελλάδα. Τα προγράμματα Υποδοχής και εκπαίδευσης αλλοδαπών, μ’ όλο τον «πλούτο» των δράσεων στέλνουν το μήνυμα σ’ όλους τους λαούς, ότι ο ελληνικός λαός τους θέλει να έρθουν σ’ αυτήν.  
β) Συμβάλλουν στην «ενσωμάτωση» των παράνομων αλλοδαπών στην εκπαίδευση και την ελληνική αγορά εργασίας, δημιουργώντας έναν τεράστιο εργατικό υπερπληθυσμό, που τσακίζει μισθούς, εργατικά και κοινωνικά δικαιώματα των Ελλήνων – τα οποία για να κατακτηθούν, απαίτησαν ποταμούς αίματος και θυσιών.   
γ) Συμβάλλουν σ’ ένα πρωτόγνωρο εργασιακό πογκρόμ εναντίον των Ελλήνων εργατών και νεολαίων, καθώς τα εργοδοτικά αφεντικά εκδιώχνουν τους Έλληνες εργάτες και τους αντικαθιστούν με τους εισαγόμενους, φθηνούς και υποτακτικούς, ξένους εργάτες.
δ) Συμβάλλουν σ’ ένα πρωτόγνωρο κτύπημα των ελληνικών εμπορικών και μικροβιομηχανικών παραγωγικών επιχειρήσεων, μέσα απ’ την καλλιέργεια μιας ιδιότυπης ανοχής απέναντι στις εκατοντάδες χιλιάδες πλανόδιων εμποροσκλάβων, που προωθώντας αθέμιτα και παράνομα την βιομηχανική πραμάτεια των μονοπωλίων, οδηγούν στο κλείσιμό τους και το πέταγμα των μικροαστών και των Ελλήνων εργαζομένων στον καιάδα της ανεργίας.
ε) Συμβάλλουν ώστε η παραοικονομία και το παρεμπόριο να αφαιμάζουν τα δημόσια έσοδα, αφού ούτε δασμούς  πληρώνουν, ούτε ΦΠΑ, ούτε φόρο εισοδήματος. Πάνω απ’ το 40% του δημόσιου χρέους της Ελλάδας οφείλεται στην μη είσπραξη των οφειλόμενων φόρων και δασμών λόγω του παρεμπορίου απ’ το κεφάλαιο που  εισάγει  τα εμπορεύματα και τους αλλοδαπούς που τα πωλούν στους δρόμους και τις πλατείες. 
στ) Συμβάλλουν στην τρομακτική ανεργία των Ελλήνων εργατών, πάνω από 23,6%, και των Ελληνόπουλων, πάνω από 54,5%.
ζ) Συμβάλλουν στον μαζικό εκπατρισμό των Ελλήνων ανέργων και νεολαίων, καθώς και στην αντικατάσταση του λαού με δούλους, μέσα απ’ το μεταναστευτικό ντόμινο που προκαλούν, κεφάλαιο και αντιμαρξιστές πολιτικοί ή διαπολιτισμικοί. Ουσιαστικά οδηγούν στη δραματική συρρίκνωση των Ελλήνων εργαζομένων και τη τρομακτική διόγκωση των εκατοντάδων, ξένων, εθνοφυλετικών ομάδων που εποικίζουν τη χώρα μας. Συμβάλλουν στη δημιουργία εκατοντάδων εθνικών, θρησκευτικών και γλωσσικών ή πολιτισμικών μειονοτήτων στην Ελλάδα.  
Να θυμίσουμε, ότι σύμφωνα με τον ορισμό του ΟΗΕ : «Μειονότητα είναι ομάδα αριθμητικά μικρότερη από το υπόλοιπο του πληθυσμού ενός κράτους, που δεν κατέχει εξέχουσα θέση και τα μέλη της- που έχουν πολιτικά δικαιώματα- φέρουν εθνικά, πολιτιστικά και γλωσσικά ιδιωματικά στοιχεία που τα ξεχωρίζουν απ’ τον λοιπό πληθυσμό –έστω και σιωπηρά- αλλά νιώθουν αλληλέγγυα για τη διατήρησή των πολιτιστικών στοιχείων, της παραδοσιακής θρησκείας και της γλώσσας της ομάδας τους» (Βλ. Ντούσας Δημ. «Rom και Φυλετικές Διακρίσεις», εκδ. «Γκούτεμπεργκ»,1998, σελ. 27).Να θυμίσουμε ότι, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο,η χορήγηση υπηκοότητας στους αλλοδαπούς τούς μετατρέπει αυτόματα, δυνάμει, σε μειονότητα Να θυμίσουμε ότι η Ελλάδα έχει μέχρι στιγμής, μία θρησκευτική μειονότητα, τη μουσουλμανική, και τρέμει κάθε φορά το φυλλοκάρδι της… Με την εμφάνιση στο κοινωνικό και πολιτικό προσκήνιο, δεκάδων ή κι εκατοντάδων εθνοφυλετικών μειονοτήτων, μπορεί κάποιος να μας πει τι θα συμβεί;
η) Συμβάλλουν στην υπονόμευση και στο υπογάστριο κτύπημα στα αστικοδημοκρατικά δικαιώματα, καθώς και στο θεμιτό δικαίωμα της εθνικής μας αυτοδιάθεσης.
θ) Στην ουσία, συμβάλλουν σ’ αυτό που υποτίθεται ότι αντιπαλεύουν : στην άνοδο του ρατσισμού, του εθνικισμού και της χιτλερικής Ακροδεξιάς, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σ’ όλη την Ευρώπη, φέρνοντας πιο κοντά την προοπτική των βίαιων εθνοκαθάρσεων και του πολέμου.
Εμείς, ως «Μαρξιστικό Ξεκίνημα Εκπαιδευτικών Ελλάδας», έχοντας πλήρη γνώση και συνείδηση της κατάστασης, δηλώνουμε ότι δεν χρειάζεται να δούμε πρώτα όλους τους ‘Ελληνες στην ανεργία και τον εκπατρισμό, ούτε τη χώρα να βυθίζεται σ’ ένα απέραντο πεδίο εθνοφυλετικών συγκρούσεων και αποσχιστικών ή μειονοτικών πολέμων, για να βγούμε έξω απ’ το γυάλινο πύργο τον οποίον έχουν κτίσει και ζουν οι καλοπληρωμένοι αντιρατσιστές   των αφεντικών, για να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει «καθαρή παιδαγωγική επιστήμη» και πως η επιστήμη δεν έχει κανένα νόημα ή καμιά αποστολή, αν  προωθεί τα συμφέροντα του μονοπωλιακού, χρηματιστικού κεφαλαίου της ΕΕ και των ΕΠΑ, ενώ την ίδια στιγμή τσακίζει τα θεμιτά,εργατικά κοινωνικά, εθνικά,  και δημοκρατικά δικαιώματα των Ελλήνων εργατών, νεολαίων, ανέργων και μικροαστών.
Γι’ αυτό κι απευθυνόμαστε σε σας : τους εργάτες, τους δημοσιογράφους, τους εκπαιδευτικούς, τους συνδικαλιστές, τους πανεπιστημιακούς, τους πολιτικούς και πνευματικούς ανθρώπους, και σας ενημερώνουμε γα την μεταναστευτική κατάσταση και τα προγράμματα που χρηματοδοτεί η ΕΕ και το ελληνικό κράτος, κι εφαρμόζει το Υπουργείο Παιδείας και το Α.Π.Θ.
Σκεφτείτε τι θέση θα πάρετε ! Σκεφτείτε τι κάνουν και τ’ άλλα    μεγάλα κράτη. Μην παρασύρεστε από πληρωμένους αντιρατσιστές, ανιστόρητους ή πολιτικά αφελής! Μην παίζετε με τη φωτιά ! Σβήστε την τώρα, πριν είναι πολύ αργά!

Οι Θέσεις του Καρλ Μαρξ και της Διεθνούς Ένωσης Εργατών για τη Μετανάστευση.

Για τον Καρλ Μαρξ, τον Φρήντριχ Ένγκελς και τη Διεθνή Ένωση Εργατών (1864-1872), η περιφρούρηση των συνόρων και των θέσεων εργασίας μιας χώρας, απ’ τους εισαγόμενους, απ’ τα αφεντικά, ξένους εργάτες, είναι καθήκον της εργατικής της τάξης, και σε καμιά περίπτωση έργο του αστικού κράτους – καθώς αυτό, ως όργανο του εργοδοτικού κεφαλαίου, πρωτοστατεί στην φιλομεταναστευτική νομοθεσία και στην εισαγωγή τους. Ο ιστορικός ρόλος της Διεθνούς Ένωσης Εργατών ήταν να συντονίζει και να εμποδίζει την πολιτική εξαγωγής και εισαγωγής εργατών, δηλαδή να τσακίζει, στην πράξη, την πολιτική της μετανάστευσης ή, όπως είναι στο περιεχόμενο της, την πολιτική διεθνούς μεταφοράς εργατικών χεριών, που εφαρμόζει το αντιρατσιστικό, αντεθνικιστικό και δουλεμπορικό εργοδοτικό κεφάλαιο. Άλλωστε, γι’ αυτό ακριβώς και ιδρύθηκε. Γι’ αυτό κι έριξε το σύνθημα της συναδέλφωσης και της αλληλεγγύης μεταξύ των εργατών όλων των χωρών:
«Προλετάριοι,  όλων των χωρών , ενωθείτε !»
Ας δούμε, συνοπτικά, τις θέσεις και την πολιτική του Μαρξ και της Διεθνούς Ένωσης Εργατών, για τη μετανάστευση και που εξειδικεύουν το γενικό αυτό σύνθημα:
* «Ο σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών είναι η διατήρηση της δουλείας»
* «Η μετανάστευση διαιρεί τους εργάτες σε εχθρικά στρατόπεδα που μισούνται αναμεταξύ τους»
* «Ο εφοδιασμός της ντόπιας αγοράς εργασίας με ξένα εργατικά χέρια, ρίχνει τους μισθούς καθώς και την υλική, ηθική και πολιτισμική θέση της ντόπιας εργατικής τάξης»
* «Αποτελεί ολοφάνερη αλήθεια πως ούτε η μετανάστευση, ούτε το ελεύθερο εμπόριο θα εξαλείψουν την αθλιότητα των εργαζομένων τάξεων, αλλά, αντίθετα, θα βαθύνουν και θα οξύνουν τους κοινωνικούς ανταγωνισμούς»
* «Όταν, παλιά, ξεσπούσε μια απεργία σε μια χώρα, καταπνιγόταν με την εισαγωγή ξένων εργατικών χεριών. Η Διεθνής Ένωση Εργατών έβαλε πρακτικά ένα τέρμα σε αυτές τις μεθόδους. Έτσι οι βιομήχανοι μπορούσαν, πια, να υπολογίζουν μόνο στους δικούς τους εργάτες»
* «Το Γενικό Συμβούλιο της Διεθνούς Ένωσης Εργατών πλησίασε τούς νεοφερμένους εργάτες. Την άλλη ημέρα, όταν οι εργάτες αυτοί κατάλαβαν το καθήκον τους, γύρισαν πίσω στην πατρίδα τους, αποζημιωμένοι για το χρόνο που έχασαν απ’ το εργατικό σωματείο. Όταν έφευγαν, ερχόταν την στιγμή εκείνη, ένα άλλο καράβι με εργάτες. Μα τούτη τη φορά τους δεχτήκαμε εμείς και έτσι έφυγαν πίσω με το επόμενο καράβι. Ύστερα απ’ αυτά τα αφεντικά δεν μπόρεσαν να βρουν άλλους εργάτες κι αναγκάστηκαν να δεχτούν τα πράγματα όπως ήταν και πριν» (Βλ. «Μαρξισμός και Σύγχρονη Μετανάστευση» ό.π.)
Να σημειώσουμε, τέλος, ότι οι γενάρχες του μαρξισμού, την ίδια στιγμή, που τσάκιζαν την πολιτική διεθνούς μεταφοράς εργατικών χεριών απ’ τα αφεντικά, αγωνίζονταν για να δώσουν άσυλο στους κομμουνιστές πολιτικούς πρόσφυγες, που ηττήθηκαν ύστερα από κοινωνική επανάσταση στη χώρα τους.

Με  αγωνιστικούς  χαιρετισμούς

ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου